Leyla Bilginel'in kamp hayatı!

Leyla Bilginel, oğlu Kayra ve yeğenleri ile Bodrum’da tatil yaparken objektiflere yansıdı.

Leyla Bilginel'i geçtiğimiz haziran ayında, 2014’ten beri yaşadığı Tayland’ın Phuket adasında sivrisinek ısırmış, hayatı kabusa dönmüştü.

Bilginel, ölümcül olduğu bilinen ‘Dangue Humması’ hastalığına yakalanınca tedavi için İstanbul’a dönmek zorunda kalmış, 15 gün hastanede yatmıştı

Leyla Bilginel'in kamp hayatı!

Artık zor günleri geride bırakan Leyla Bilginel, oğlu Kayra ve yeğenleri ile Bodrum’da tatil yapıyor. Fakat Bilginel, tatilini sosyetik otellerde kalıp bir lahmacuna 70 lira vermek yerine ucuz ve keyifli bir tatili tercih etti.

Leyla Bilginel, Yalıkavak’ın koylarından birinde ailesiyle beraber kamp kurdu.

Gürültü ve kargaşadan uzak yaşayan Leyla Bilginel, şöyle konuştu;

Leyla Bilginel'in kamp hayatı!

“Burası cennet gibi. Önce çevreyi temizledik, sonra çadırlarımızı kurduk. Balığımızı tutuyoruz, çayımızı demliyoruz. İmece usulü çalışıyoruz. Stres yok, telaş yok; huzur ve mutluluk var. Havası, suyu mis gibi. Üstelik bedava. Tatil için servet ödemiyoruz. Geceleri yıldızların altında, dalga sesleri eşliğinde uyuyoruz. Sabaha da dinç kalkıyoruz”

Leyla Bilginel, hiç gocunmadan kampta her işe de koşturuyor.

İşte Bilginel'in kamp hayatından kareler...

Leyla Bilginel'in kamp hayatı!

Bu magazin haberleri de ilginizi çekebilir: